Societal

 

Many of the daily life areas require a certain ethic. It's not an aristocratic caprice as we tend to believe! We are talking about a selection of the most useful behaviors. In consumer ethics we should adhere to a fundamental rule about purchasing a product. Maybe many of us think that folow this instinctive rule, from my perspective it is not so....

Epoca științei moderne a început cu revoluțiile tehnico-științifice și mișcările culturale din Renascentism (Evul Mediu tardiv) și Era Modernă. Cu toate că, numeroase cunoștințe din secolele anterioare au fost descoperite și prelucrate în fiecare epocă și cultură, a fost necesar de multe milenii ca cursul invențiilor și a bazelor teoretice din...

Un mediu social propsper pentru toți necesită un alt nivel. Unul foarte simplu în concepte. O populație de oameni, o sumă de necesități relevante (locuință, sănătate, îngrijire, recreere etc), un calcul orientativ despre producerea, distribuția şi managementul societal ale bunurilor în cauză. Ce îmi reproşați?Prea simplu pentru a fi adevărat?! Prea...

Societatea este un ambient de manifestare. Dar și mai mult, societatea este un ambient de interacțiune conștientă sau nu, benevolă sau nu, dintre indivizi, opinii, probleme, situații, crize, invenții, cercetare și multe altele. Ce rămâne dincolo de toate acestea?! Nu sunt sigur că ar rămâne ceva, totuși.

Este pricincipiul care acordă sens întregii noastre economii. Suntem informați despre apariția unui nou produs dar și despre o oportunitate comercială de achiziționare, totodată. Când toate aceste oportunități comerciale se înmulțesc în viața noastră principiul lipsei începe să funcționeze de minune. Dincolo de orice ar fi, trăim cu...

Cât de neobiectiv este omul contemporan când consideră că toate gadgeturile și toate produsele marketingului contemporan îi pot susține un nivel optim de fericire. Dar nu putem înlocui fără consecințe un mediu optim de trai cu astfel de leacuri! Este un fapt pe care cu greu îl înțelegem.

În 2004 a fost produs un celebru film SF cu numele I, Robot. Inspirat din colecția de scrieri scurte I, Robot care aparține autorului SF Isaac Asimov, filmul descrie cât de mult lumea umană s-a remodelat odată cu introducerea pe scară largă a inteligenței artficiale și a tehnologiilor robotice. Una din problemele care au apărut și se discută...

Publicitatea este un fenomen psiho-social. În psihologia aplicată există chiar domeniul numit psihologie economică care se ocupă în mod special de psihologia consumatorului și psihologia publicității.

© 2021 Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți